Νέα - Ανακοινώσεις
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 763
Ο Νομαρχιακός Σύλλογος ΑμεΑ ν.Καβάλας και η ΠΕ Τυφλών Ανατολικής Μακεδονίας σε συνεργασία με το σωματείο ΑμεΑ ν.Δράμας με αφορμή την 3η Δεκέμβρη παρευρέθησαν στο ΕΠΑΛ Δράμας με πολυπληθή αντιπροσωπεία.
Έγινε μια εποικοδομητική συζήτηση περί των θεμάτων και των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν τα ΑμεΑ στη χώρα μας αλλά και ειδικότερα στις πόλεις που ζούμε,αναφέρθηκαν οι κακές αλλά και οι καλές πρακτικές που πρέπει να εφαρμόζονται στη προσβασιμότητα αλλά και στη συμπεριφορά απέναντι σ αυτή τη κοινωνική ομάδα. Επίσης μας δόθηκε και χρόνος να πραγματοποιήσουμε βιωματικό εργαστήριο με την εκπαιδεύτρια κινητικότητας,προσανατολισμού και δεξιοτήτων που διαθέτουμε ως ΠΕ τυφλών Αν.Μακεδονίας.

- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 744
Ο Νομαρχιακός Σύλλογος ΑμεΑ ν Καβάλας υποστηρίζοντας τη καμπάνια της ομάδας action team για την ευαισθητοποίηση των πολιτών εν όψει της παγκόσμιας ημέρας κατά του AIDS συμμετέχει σ αυτή στέλνοντας το δικό του μήνυμα.Δικαίωμα στη ζωή έχουν όλοι, η άγνοια είναι μεταδοτική .ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ-ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ.Πολλά πολλά Συγχαρητήρια στους Διοργανωτές για την όμορφη πρωτοβουλία καθώς και σε όλους τους συμμετέχοντες.
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 795
Σήμερα 28-11-2019 οι εκπρόσωποι από τη ΠΟΜΑμεΑ ΑΜΘ , το Νομαρχιακό Σύλλογο ΑμεΑ ν Καβάλας και τη ΠΕ τυφλών Ανατολικής Μακεδονίας είχαμε τη χαρά και τη τιμή να προσκληθούμε και να λάβουμε μέρος στη ραδιοφωνική εκπομπή της δημοσιογράφου Σισσυς Ακοκαλίδου στα στούντιο του Αλφα ράδιο Καβάλας.Η συζήτηση διεξήχθη στα πλαίσια της παγκόσμιας ημέρας ατόμων με αναπηρία στις 3 Δεκεμβρίου όπου έγινε προσέγγιση στα φλέγοντα ζητήματα που αφορούν τα ΑμεΑ ,όπως είναι το ζήτημα της προσβασιμότητας αλλά και της χάρτας των ανθρωπίνων δικαιωμάτων του ΟΗΕ την οποία κύρωσε η χώρα μας με νόμο. Διεξήχθη μια πολύ εγκάρδια και εποικοδομητική συζήτηση 45 ραδιοφωνικών λεπτών λόγω του αυξημένου ενδιαφέροντος των θεμάτων που αναλύθηκαν. Ευχαριστούμε το Alpha radio & media group για τη καταπληκτική φιλοξενία και τους ευχαριστούμε για την υποστήριξη τους
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 760
Τη Κυριακή 3-11-2019 ο Νομαρχιακός Σύλλογος ΑμεΑ Ν Καβάλας διοργάνωσε Φεστιβάλ Χειροτεχνίας στα πλαίσια του έργου “SocialCrafts” που εντάσσεται στο πρόγραμμα εδαφικής Συνεργασίας Interreg V-A “Ελλάδα-Βουλγαρία 2014-2010”, στο οποίο ο σύλλογος συμμετέχει ως εταίρος . Η δράση πραγματοποιήθηκε παράλληλα με την «Γιορτή Τσίπουρου» στη Νέα Πέραμο με την υποστήριξη του Δήμου Παγγαίου. Η εκδήλωση σημείωσε μεγάλη επιτυχία όπου και δόθηκε η ευκαιρία στο κοινό να γνωρίσει από κοντά τις δημιουργίες των χειροτεχνών που συμμετείχαν.
Στο Φεστιβάλ συμμετείχαν, χειροτέχνες που είναι μέλη του Νομαρχιακού Συλλόγου ΑμεΑ Νομού Καβάλας και μη. Ο κόσμος έδειξε μεγάλο ενδιαφέρον για τα ιδιαίτερα εκθέματα-δημιουργίες των εκθετών και ενημερώθηκε σχετικά με το έργο “SocialCrafts” και τις δράσεις του. Μικροί και μεγάλοι διασκέδασαν παίρνοντας μέρος στο εργαστήρι χειροτεχνίας , δημιουργώντας τα δικά τους έργα.
Αξίζουν συγχαρητήρια στους εθελοντές /χειροτέχνες που υποστήριξαν το Φεστιβάλ Χειροτεχνίας με τη νεανική τους αύρα και έδωσαν ένα χαρούμενο τόνο που προκάλεσε και το ενδιαφέρον των παρευρισκόμενων για την εκδήλωση. Ευχαριστούμε τη Περιφερειακή Ενότητα Καβάλας και τον Δήμο Παγγαίου και την κοινωφελή επιχείρηση του Δήμου Παγγαίου, για την υποστήριξη που μας παρείχαν για τη πραγματοποίηση της εκδήλωσης
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 773
Τη Τετάρτη 30-10-2019 και ώρα 10 πμ αντιπροσωπεία από το Νομ. Σύλλογο ΑμεΑ ν. Καβάλας και τη Π.Ε Τυφλών Ανατολικής Μακεδονίας παρευρέθη στη πρώτη διαβούλευση που έγινε στο Πολιτιστικό κέντρο(καπναποθήκη) στη πλατεία Καπνεργάτη η οποία είχε θέμα τη κατάρτιση του συμφώνου συμμετοχικού σχεδιασμού για την ενεργοποίηση του Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας(ΣΒΑΚ) το οποίο με τη συνεργασία της κοινωνίας αλλά και των αρμόδιων φορέων όπως ο Δήμος ,η Περιφέρεια, τα Επιμελητήρια και η επιστημονική κοινότητα θα δημιουργήσουν μία πόλη φιλική και ανθρώπινη λαμβάνοντας υπόψιν τις ανάγκες του πολίτη για καθαρό περιβάλλον ,λειτουργικότητα των υποδομών και πρωτίστως προσβασιμότητα για όλους ανεξαιρέτως και ειδικότερα για τα άτομα με αναπηρία και τους λοιπούς εμποδιζόμενους συμπολίτες μας. Στη διαβούλευση συμμετείχαν όλοι οι αρμόδιοι φορείς που θα συνδιαμορφώσουν το σύμφωνο συμμετοχικού σχεδιασμού. Αντηλλάγησαν απόψεις και προβληματισμοί για την ιεράρχηση των θεμάτων που χρήζουν άμεσης λύσης. Αν και οι προκλήσεις είναι τεράστιες έγινε το πρώτο θετικό βήμα για την ύπαρξη διαδικασίας με ημερομηνία λήξης με τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα που θα παραχθούν από το πρόγραμμα.
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 808
Μετά τις αρχαιρεσίες-εκλογές που πραγματοποίησε ο Νομ.Σύλλογος ΑμεΑ ν Καβάλας το Σάββατο και τη Κυριακή 19 και 20-10-2019 προέκυψε το νέο ΔΣ αφού συγκροτήθηκε σε σώμα ως εξής:Πρόεδρος ο Κρεμύδας Σμάραγδος,Αντιπρόεδρος Α ο Δημογέροντας Μενέλαος,Αντιπρόεδρος Β Μασμανίδης Δημήτρης,Γ Γραμματέας η Μαμαλιά Δέσποινα,αναπληρώτρια ΓΓραμματέας η Καγιάνη Θεοδώρα,ταμίας ο Παντελίδης Ιωάννης, αναπληρωτής Κορδομάτης Σωτήρης, οργανωτικός γραμματέας ο Νάκος Γεώργιος, αναπληρωτής ο Παντάζογλου Ελευθέριος.
Το νέο ΔΣ του Νομ.Συλλόγου ΑμεΑ ν Καβάλας θέλει να ευχαριστήσει όλα τα μέλη του που συμμετείχανε μαζικά στην εκλογική διαδικασία δείχνοντας την αμέριστη υποστήριξη και εκτίμηση στη νέα διοίκηση η οποία συναισθάνεται το βάρος της ευθύνης και διαβεβαιώνει ότι θα είναι πάντοτε έτοιμη να ανταπεξέλθει στις υποχρεώσεις που θα προκύψουν στο μέλλον
.
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 798
Ο Νομαρχιακός σύλλογος ΑμεΑ ν.Καβάλας και το Δ.Σ του εκφράζουν την ιδιαίτερη ικανοποίηση τους για την ολοκλήρωση της διαδικασίας της προμήθειας των 10 μηχανημάτων αιμοκάθαρσης που θα ενισχύσουν την Νεφρολογική κλινική του Γ Νοσοκομείου Καβάλας προσφορά του ιδρύματος Ι.Σ. Λάτσης. Μία σημαντική πρωτοβουλία που θα αναβαθμίσει τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας της συγκεκριμένης κλινικής προς τους αιμοκαθαρόμενους ασθενείς τόσο της Π.Ε Καβάλας αλλά και των όμορων περιοχών. Τέτοιου είδους πρωτοβουλίες δίνουν διεξόδους σε δισεπίλυτα προβλήματα που ταλανίζουν τον χώρο της υγείας και δίνουν ένα τόνο αισιοδοξίας και ασφάλειας στους ασθενείς του νοσοκομείου μας .Συγχαίρουμε λοιπόν όλους τους εμπλεκόμενους φορείς που μερίμνησαν για την συγκεκριμένη προμήθεια ,όπως τον σύλλογο Νεφροπαθών Καβάλας, τους ιατρούς νεφρολόγους , το Διοικητικό προσωπικό και τμήμα προμηθειών και φυσικά τη Διοίκηση του Γενικού νοσοκομείου Καβάλας.
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 810
Για δεύτερη χρονιά πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία το διεθνές τουρνουά μπάσκετ με αμαξίδιο (rebound φιλίας) το οποίο διοργάνωσαν από κοινού ο Αοκ Καβάλας και το Κέντρο Κοινωνικής Πρόνοιας ΑΜΘ στις 27-28-29 και 30-9-2019 στο κλειστό γήπεδο Καλαμίτσας «Αλεξάνδρα Δήμογλου» στη πόλη της Καβάλας.
Στο τουρνουά συμμετείχαν ομάδες από την Γερμανία, την Ιταλία ,την Βουλγαρία ,την Τουρκία και την Ελλάδα την οποία εκπροσώπησε ο ΑΟΚαβάλας με την ομάδα μπάσκετ σε αμαξίδιο του τμήματος ΑμεΑ (πρώην Ίρις ).Το κοινό της Καβάλας παρακολούθησε αναμετρήσεις οι οποίες χαρακτηριστηκαν από δυναμισμό και ευγενή άμιλλα.
Οι παίκτες, άτομα με βαριές κινητικές αναπηρίες αποδείξανε ότι η κατάσταση της υγείας τους δεν αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα όταν υπάρχει περίσσιο απόθεμα δύναμης ψυχής, το οποίο τους καθιστά ικανούς να πετυχαίνουν τους στόχους τους. Συγχαίρουμε τους υπεύθυνους του τμήματος ΑμεΑ του ΑΟΚ κο.Βυζικίδη Αναστάσιο και κο Αϊβαζίδη Γρηγόριο και όλους τους παίκτες και τους παράγοντες για τις προσπάθειες τους να υπάρχει στην πόλη μας μια ομάδα μπάσκετ τόσο δυναμική και ανταγωνιστική ,συγκρίσιμη με ομάδες μεγάλων πόλεων .Αλλά να συγχαρούμε και το Κέντρο Κοινωνικής Πρόνοιας ΑΜΘ και τον πρόεδρο κο Σωτηριάδη Σωτήριο για την ευγενική και αγόγγυστη συμπαράσταση ώστε πραγματοποιηθεί αυτή η εκδήλωση που αναβαθμίζει τον χώρο των ΑμεΑ αλλά και την πόλη της Καβάλας .Ευελπιστούμε πως την επόμενη χρονιά η τοπική αυτοδιοίκηση 1ου και 2ου βαθμού θα συνδράμει με όλες τις δυνάμεις με όλα τα μέσα όπως: χρηματοδοτική δυνατότητα ενίσχυσης του θεσμού και ανάλογη προβολή του έτσι ώστε να συνεχιστεί αυτή η τόσο ωραία διοργάνωση που προβάλλει το πολιτιστικό επίπεδο της κοινωνίας και της πόλης μας.

- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 737


- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 739
Ο Αντιδήμαρχος Καβάλας αρμόδιος για θέματα και κοινωνικής πολιτικής,κ.Λεωνίδας Παππάς ξεκίνησε τις ενημερωτικές του συναντήσεις με συλλόγους και φορείς.Επέλεξε αυτές να αρχίσουν από τον δραστήριο Νομαρχιακό σύλλογο ΑμεΑ.Το κλίμα ήταν άριστο και δόθηκαν υποσχέσεις συνεργασίας.(Πηγή:Πρωινή,εφημερίδα Καβάλας)

- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 711
Ο Νομαρχιακός Σύλλογος ΑμεΑ νομού Καβάλας διαπιστώνει πως άλλη μία καλοκαιρινή περίοδος φτάνει στο τέλος της και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα άτομα με αναπηρία στους τουριστικούς προορισμούς της περιοχής μας είναι άπειρα.
Αναφερόμαστε στις συνθήκες έλλειψης υποδομών προσβασιμότητας που επικρατούν στο νησί της Θάσου, έναν από τους πιο όμορφους προορισμούς διακοπών παγκοσμίως και που επισκέπτονται τουρίστες από κράτη που η προσβασιμότητα είναι κάτι το αυτονόητο κι όχι το ζητούμενο.
Συνεχώς δεχόμαστε έντονες διαμαρτυρίες από άτομα με αναπηρία για την κακή κατάσταση που επικρατεί στο θέμα της εξυπηρέτησης , στο ζήτημα της μετακίνησης τους με τα πλοία της γραμμής όπου δεινοπαθούν αν έχουν κινητική αναπηρία, στο ζήτημα του parking στο νησί λόγω της έλλειψης θέσεων στάθμευσης οχημάτων ΑμεΑ , στην ανυπαρξία οδηγών όδευσης τυφλών και προσβάσιμων πεζοδρομίων, στην ανυπαρξία διαβάσεων , του κακού οδικού δικτύου με ελλιπή φωτισμό και ανυπαρξία αστυνόμευσης αλλά και στην πλήρη έλλειψη προσβάσιμων παραλιών με αυτόνομους μηχανισμούς πρόσβασης τύπου Seatrac λόγω αδιαφορίας των ιθυνόντων, αλλά και ανυπαρξίας προσβάσιμων καταστημάτων και καταλυμάτων λόγω έλλειψης ραμπών και τουαλέτας ΑμεΑ.
Αυτή η αρρωστημένη κατάσταση που επικρατεί στο νησί της Θάσου έχει ξεπεράσει τα όρια της προσβολής των ανθρώπινων δικαιωμάτων των ΑμεΑ και πρέπει επιτέλους να επικρατήσουν οι νόμοι πού καθορίζουν το πλαίσιο της προσβασιμότητας που πρέπει να υπάρχει έτσι ώστε να μη ρεζιλευόμαστε διεθνώς αλλά και οι τοπικοί άρχοντες να εναρμονιστούν με τις απαιτήσεις της σημερινής πραγματικότητας και να σπεύσουν να εκμεταλλευτούν τα χρηματοδοτικά προγράμματα που μπορούν να καταστήσουν το νησί φιλικό και προσβάσιμο, δημιουργώντας τις κατάλληλες υποδομές που θα παρέχουν υψηλού επίπεδου υπηρεσίες αλλά και ασφάλεια μετακινήσεων εντός των οικισμών και παραλιών έτσι ώστε να μη δίνουν το δικαίωμα σε κάποιους να λένε ότι τα πάντα θυσιάζονται στον βωμό του κέρδους.
Ευελπιστούμε ότι στη νέα Διοίκηση που εξελέγη προσφάτως θα βρεθούν ευήκοα ώτα για να δείξουν την προσήκουσα προσοχή και διάθεση ώστε την επόμενη καλοκαιρινή περίοδο να υπάρξουν ουσιαστικές βελτιώσεις σε ζητήματα που χρήζουν άμεσης παρέμβασης.


